SZÜNET!

SZÜNET!
Bocsánatot kérek mindenkitől, a blog határozatlan időre személyes okok miatt szünetel!

2013. július 5., péntek

1.

~ When your blood is not enough~

1.
Rámeredtem a kezemre, véres volt... Ami azt illeti nem csak a kezem. Körülöttem minden csupa vér volt, ahogy ott álltam a raktárban. Egy elhagyatott, sivár raktárban...Kedvem lett volna ordítani! Öltem! Megint!
De valahogy csak dühöt éreztem, nem szánalmat vagy fájdalmat. Pedig Katy-vel jóban voltunk.
Tökéletesen mindegy!-belerúgok az egyik raklaposzlopba mire az recsegve eldől nagy puffanással landolva a padlón. Cseszd meg! Meg fognak hallani!
Újra ordítani akartam. Elegem volt ebből. Kezemmel megdörzsöltem a halántékom. Az is csupa vér lett.
Katy vére...
Minek is mentem bele ebbe az egészbe?
Három éve már, hogy parancsra gyilkolok, gyakran szórakozásból, poénból.
Undorító!
De ma valahogy minden más, tisztábban látom a tárgyakat, és nem akarok engedelmeskedni Neki. Nem érdekel mit von meg tőlem, mivel zsarol. Ha még egyszer ölök.... Tuti felfordul a gyomrom és.... Hadd ne folytassam.
A raktárablakon- kicsi, szürke, semmitmondó- a hajnal fényei suhannak át.
Nemsokára itt lesznek az emberek! És sopánkodnak majd, a lányuk, a barátjuk az unokájuk miatt... Nem az én hibám! Ez parancs volt!
Összeszorítom a számat.
Mi a szar van velem? Miért olyan rohadt nagy gond most ez? Megtettem már előtte százszor!
Elindulok kifelé a raktárból, ez a 262-es raktár. Távolról mintha máris hallanám a szirénákat.
El kell tűnnöm! Ha elkapnak Ő engem kinyír!
Már éppen koncentrálnék, hogy elhúzzak a búsba, amikor... halk zihálás üti meg a fülem.
Mi a franc?- fordulok vissza hitetlenkedve. Egyre erősödik...
Ez a kifinomult fül, annyira idegesítő!
Átfut az agyamon, hogy leszarom és elmenekülök, hiszen mindjárt megérkeznek a „rend őrei”, de akkor ami elkezdődött bennem, erősödött És vissza kellett mennem!
Rohanok. A padlón egyenletes visszhangot vernek a lépteim. Katy tíz méteres körzetében minden csupa vér. És az a tyúk még mindig ott liheg. Összekoccannak a fogaim a visszafojtott méregtől.
Tudom, hogy meg kell ölnöm!
Leguggolok. Közben azon töprengek, mi baja van Neki ezzel a lánnyal, hisz olyan ártatlan, kis idióta liba!...Nem árt senkinek sem...
Rám emeli a tekintetét... Na ezt szerettem volna elkerülni. Nem mondja ki de a szeme azt kérdezi: MIÉRT?
Megrázom a fejem, aztán lesütöm a pillantásom. A kezét mozgatja...
Alig van energiája mégis az enyémet keresi.
Mi a szar? Miért akar lelkizni és megfogni a kezem? A kezem.. amely majdnem kioltotta az életét!
Mélyen a szemembe néz és akkor felköhög... És ebből a köhögésből tudom, nem fogja túlélni. Úgy szívja a levegőt, mintha ez lenne az utolsó dolog, amit tenni akar életében.
Lehet, hogy az is lesz!
Szóra nyitja a száját én pedig kis híján hátrahőkölök, ugye nem azt akarja, hogy mondjam meg a családjának mennyire szereti őket?!
Erről eszembe jutnak a közeledő emberek...
Mondjad már, ha akarsz valamit!-ripakodok rá gondolatban. A szemem-esküdni mernék- villámokat szór.
És akkor megszólal:
- Te... jobb...-köhögés.- vagy...ennél.
Azzal összecsuklik, megmerevedik, keze már nem markolja görcsösen a levegőt.
Szavai belém hatolnak, mint kés a vajba és gyorsan száguldva törnek utat a szívem felé..
Csak egy baj van...
Nem fognak ott semmit találni... mert nincs szívem.

DE ez meg fog változni, a nevem Felix Xander és felébredtem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése